Schopnosti

Schopnosti

LARP Utajený svět >> Tvorba postavy >> Schopnosti

Tentokrát nejsou schopnosti na nic navázány. Můžete si vybrat takové kombinace schopností, na které vám vystačí body. Zaujala vás magie, nebo střílení z nerf zbraní? Nebo se vám zdá vhodnější mít možnost používat osvědčený mirelon? Jen vybírejte.

Schopnosti

(Kompletní pravidla ke stažení v pdf.)

Schopnosti jsou rozděleny do čtyř úrovní. Vždy platí, že je třeba schopnosti pořizovat postupně, tedy na pořízení schopnosti např. druhé úrovně potřebujete ovládat schopnost předcházející na úrovni první. První dvě úrovně schopností tvoří takzvanou základní vrstvu a jsou dostupné všem od samého začátku. Dále se schopnosti větví a tvoří takzvanou pokročilou vrstvu. Větve pokročilé vrstvy nejsou zpočátku dostupné, a je třeba si každou z nich nejprve probudit, pokud si z ní chcete pořídit schopnosti. Probuzení větve probíhá zejména požitím koncentrované animy, kterážto bude dostupná z různých zdrojů.

Cena jednotlivých úrovní schopností je jednotná:

  1. úroveň - 2xp
  2. úroveň - 3xp
  3. úroveň - 5xp
  4. úroveň - 6xp

Schopnosti rozlišují 3 druhy počtu použití:

  • Pasivní - u těchto schopností na počtu použití nezáleží
  • Do odpočinku - u těchto schopností po vyčerpání uvedeného počtu použití schopnost není možno použít do té doby, než si postava odpočine, tedy je alespoň 15 minut v klidu. Za takový odpočinek lze považovat rozhovor, klidný přesun apod. Naopak zrychlený přesun pod průběžným tlakem nepřátel rozhodně odpočinkem není.
  • Denně - počet použití těchto schopností je dán na jeden den. Dnem obvykle rozumíme období od sedmi hodin ráno do sedmi hodin ráno.

Oblast jednoručních chladných zbraní

1. vrstva

1. úroveň

Používání jednoruční zbraně

Počet použití: pasivní

Schopnost umožňuje používat k útoku jednoruční chladnou zbraň (tj. do 70 cm).

2. úroveň

Krvácivá rána

Počet použití: 2x do odpočinku

Schopnost umožňuje při zásahu jednoruční chladnou zbraní ohlásit “Krvácení!”

2. vrstva

Větev ovládání zbraně

3. úroveň

Dvě jednoruční zbraně

Počet použití: pasivní

Schopnost umožňuje používat k boji dvě jednoruční chladné zbraně (tj. do 70 cm) najednou.

4. úroveň

Odrážení střel

Počet použití: pasivní

Schopnost umožňuje používat jednoruční chladné zbraně k odrážení střel. 

Větev oslabení

3. úroveň

Oslabení

Počet použití: 2x do odpočinku

Schopnost umožňuje při zásahu jednoruční chladnou zbraní ohlásit “Slabost!”.

4. úroveň

Extrémní oslabení

Počet použití: 2x do odpočinku

Schopnost umožňuje při zásahu jednoruční chladnou zbraní ohlásit “Myopatie!”

Větev rychlých zbraní

3. úroveň

Finta

Počet použití: 2x do odpočinku

Schopnost umožňuje při zásahu jednoruční chladnou zbraní do nepřítelovy chladné zbraně ohlásit “Finta!”.

4. úroveň

Odzbrojení

Počet použití: 2x do odpočinku

Schopnost umožňuje při zásahu jednoruční chladnou zbraní do nepřítelovy chladné zbraně ohlásit “Odzbrojení!”

Oblast obouručních chladných zbraní

1. vrstva

1. úroveň

Používání obouruční zbraně

Počet použití: pasivní

Schopnost umožňuje používat k útoku obouruční chladnou zbraň (tj. do 100 cm).

2. úroveň

Zesílený útok

Počet použití: pasivní

Schopnost umožňuje zraňovat obouruční chladnou zbraní za 2 životy. Toto zranění je třeba hlásit.

2. vrstva

Průrazná větev

3. úroveň

Průraz

Počet použití: 2x do odpočinku

Schopnost umožňuje při zásahu obouruční chladnou zbraní do štítu ohlásit “Průraz!”.

4. úroveň

Proražení zbroje

Počet použití: 2x do odpočinku

Schopnost umožňuje při zásahu obouruční chladnou zbraní do zbroje ohlásit “Koroze!”

Odhazovací větev

3. úroveň

Odhození

Počet použití: 2x do odpočinku

Schopnost umožňuje při zásahu obouruční chladnou zbraní ohlásit “Odhození!”.

4. úroveň

Sražení

Počet použití: 2x do odpočinku

Schopnost umožňuje při zásahu obouruční chladnou zbraní ohlásit “Sražení!”

Zpomalující větev

3. úroveň

Zpomalení

Počet použití: 2x do odpočinku

Schopnost umožňuje při zásahu obouruční chladnou zbraní ohlásit “Zpomalení!”.

4. úroveň

Zastavení

Počet použití: 2x do odpočinku

Schopnost umožňuje při zásahu obouruční chladnou zbraní ohlásit “Zastavení!”

Oblast střelných zbraní

1. vrstva

1. úroveň

Střela

Počet použití: pasivní

Tato schopnost umožňuje uživateli používat jednoranné střelné zbraně.

2. úroveň

Šestiraňák

Počet použití: pasivní

Tato schopnost umožňuje uživateli používat ruční střelné zbraně nabité maximálně šesti náboji.

2. vrstva

Rychlopalná větev

3. úroveň

Automatika

Počet použití: pasivní

Tato schopnost umožňuje uživateli používat elektrické střelné zbraně nebo  zbraně, které střílí více než jeden náboj najednou. V obojím případě platí, že zbraň může být nabita maximálně šesti náboji.

4. úroveň

Samopalník

Počet použití: pasivní

Tato schopnost umožňuje uživateli používat elektrické i ruční střelné zbraně bez omezení počtu nábojů. Pozor na nutnost ošetření zbraně runami po určitém počtu výstřelů, viz opotřebení zbraně!

Dvouruká větev

3. úroveň

Dvojstřela

Počet použití: pasivní

Tato schopnost umožňuje uživateli používat dvě jednoranné střelné zbraně naráz.

4. úroveň

Pistolník

Tato schopnost umožňuje uživateli používat dvě střelné zbraně naráz, omezené pouze schopností s ními zacházet. (Např. pokud má schopnost Automatika, může používat dvě elektrické střelné zbraně nabité maximálně šesti náboji. A pokud má schopnost Samopalník, omezení nejsou žádná.)

Upíří větev

3. úroveň

Upír

Počet použití: 3x do odpočinku

Pomocí této schopnosti si může uživatel vyléčit 2 životy pokaždé, když zasáhne nepřítele střelnou zbraní. Schopnost lze použít pouze bezprostředně po zásahu.

4. úroveň

Sociální upír

Počet použití: pasivní

Pomocí této schopnosti může uživatel schopností Upír léčit i jinou postavu, která se ho v okamžiku zásahu dotýká.  Schopnost lze použít pouze bezprostředně po zásahu.

Větev bariérová

3. úroveň

Bariéra

Počet použití: 2x do odpočinku

Touto schopností si může uživatel, pokud zasáhne nepřítele střelnou zbraní (je třeba platný zásah), aktivovat bariéru, která absorbuje první útok libovolného typu (zranění i jiné efekty). V takovém případě uživatel ohlásí “Bariéra.” Tato bariéra se deaktivuje odpočinkem.

4. úroveň

Silná bariéra

Počet použití: 1x do odpočinku

Touto schopností si může uživatel, pokud zasáhne nepřítele střelnou zbraní (je třeba platný zásah), aktivovat bariéru, která absorbuje první tři útoky libovolného typu (zranění i jiné efekty). V takovém případě uživatel ohlásí “Bariéra.” Tato bariéra se deaktivuje odpočinkem.

Oblast léčení

Celá oblast léčení vyžaduje, aby uživatel po celou dobu použití schopnosti v jedné ruce držel ohnisko.

1. vrstva

1. úroveň

Základní léčení

Počet použití: 3x do odpočinku

Touto schopností může uživatel vyléčit jiné postavě 1 život dotekem ruky nebo ohniska, trvajícím alespoň 5 vteřin.

2. úroveň

Léčení

Počet použití: 3x do odpočinku

Touto schopností může uživatel vyléčit jiné postavě 2 životy dotekem  ruky nebo ohniska, trvajícím alespoň 5 vteřin.

2. vrstva

Hematitová větev

3. úroveň

Léčení krvácení

Počet použití: 3x do odpočinku

Touto schopností může uživatel zastavit následky schopnosti “krvácení” dotekem ruky nebo ohniska. Jedna aplikace této schopnosti vyléčí následky všech aktuálních následků “krvácení”, kterými postava trpí.

4. úroveň

Imunizace

Počet použití: 3x do odpočinku

Použitím této schopnosti na cíl se tento stává do odpočinku imunním na první 2 použití schopnosti “krvácení”.

Léčivá větev

3. úroveň

Silné léčení

Počet použití: 2x do odpočinku

Touto schopností může uživatel vyléčit jiné postavě 3 životy dotekem  ruky nebo ohniska, trvajícím alespoň 5 vteřin.

4. úroveň

Superléčení

Počet použití: 2x do odpočinku

Touto schopností může uživatel vyléčit jiné postavě 4 životy dotekem  ruky nebo ohniska, trvajícím alespoň 5 vteřin.

Resuscitační větev

3. úroveň

Resuscitace

Počet použití: 2x do odpočinku

Touto schopností může uživatel probrat postavu z komatu. Je třeba se probírané postavy dotýkat a soustředit se alespoň 30 vteřin. Takto probraná postava má jeden život.

4. úroveň

Zázrak

Počet použití: 1x do odpočinku

Touto schopností může uživatel probrat postavu z komatu.  Je třeba se probírané postavy dotýkat a soustředit se alespoň 30 vteřin. Takto probraná postava má svůj základní maximální počet životů (tj. s bonusy ze schopností, ale bez bonusů z vybavení, anima elixírů apod.).

Oblast odolnosti

1. vrstva

1. úroveň

Základní odolnost

Počet použití: pasivní

Tato schopnost trvale přidává uživateli 1 život k jeho maximálnímu počtu.

2. úroveň

Odolnost

Počet použití: pasivní

Tato schopnost trvale přidává uživateli 1 život k jeho maximálnímu počtu.

2. vrstva

Větev odolnosti

3. úroveň

Značná odolnost

Počet použití: pasivní

Tato schopnost trvale přidává uživateli 2 životy k jeho maximálnímu počtu.

4. úroveň

Super odolnost

Počet použití: pasivní

Tato schopnost trvale přidává uživateli 2 životy k jeho maximálnímu počtu.

Oblast provokace

Poznámka k celé oblasti: schopnosti provokace fungují pouze na nehráčské postavy (i když pokud někoho z hráčských postav budete nazývat rozšmajdnutým syrečkem, možná vám také natluče). Rovněž platí, že pokud na jednu (či více) nehráčskou postavu budou opakovaně v krátké době používány schopnosti provokace, dost možná to bude mít nepředvídatelné účinky. (Jinými slovy rozhodně nefunguje honit krípy po poli pořváváním střídavě z obou jeho konců.)

1. vrstva

1. úroveň

Základní provokace

Počet použití: 2x do odpočinku

Tato schopnost umožňuje uživateli při zásahu chladnou zbraní vykřiknout na zasaženého nepřítele “Ty rozšmajdnutý syrečku!” Takto oslovený nepřítel se okamžitě obrátí ke křiklounovi a pokusí se ho zabít. Pokud ovšem na nepřítele zaútočí další postavy, tento nadávku rychle zapomene.

2. úroveň

Střelecká provokace

Počet použití: 2x do odpočinku

Tato schopnost umožňuje uživateli při zásahu střelnou zbraní vykřiknout na zasaženého nepřítele “Ty rozšmajdnutý syrečku!” Takto oslovený nepřítel se okamžitě obrátí ke křiklounovi a pokusí se ho zabít. Pokud ovšem na nepřítele zaútočí další postavy, tento nadávku rychle zapomene.

2. vrstva

Větev cílená

3. úroveň

Agent provokatér

Počet použití: 2x do odpočinku

Tato schopnost umožňuje uživateli vykřiknout na nepřítele “Ty rozšmajdnutý syrečku!” Takto oslovený nepřítel se okamžitě obrátí ke křiklounovi a pokusí se ho zabít. Pokud ovšem na nepřítele zaútočí další postavy, tento nadávku rychle zapomene.

K použití schopnosti není třeba cíl zasáhnout zbraní.

4. úroveň

Super troll!

Počet použití: 2x do odpočinku

Tato schopnost umožňuje uživateli vykřiknout na nepřítele “Tvoje matka byla křeček a tvůj otec páchl po bezinkách!” Takto oslovený nepřítel okamžitě všeho nechá a bude se následujících 30 vteřin věnovat pouze křiklounovi. Dokonce je pravděpodobné, že prvních několik útoků z jiných zdrojů bude naštvaný nepřítel ignorovat a jeho cílem zůstane nepříjemný otrapa.

K použití schopnosti není třeba cíl zasáhnout zbraní.

Větev hromadná

3. úroveň

Jeden za všechny

Počet použití: 2x do odpočinku

Tato schopnost umožňuje uživateli vykřiknout na nepřátele “Všichni jste rozvaření knedlíci!” Takto oslovení nepřátelé se okamžitě obrátí ke křiklounovi a pokusí se ho zabít. Pokud ovšem na nepřátele zaútočí další postavy, tito nadávku rychle zapomenou.

K použití schopnosti není třeba cíle zasáhnout zbraní.

4. úroveň

Jako žito

Počet použití: 2x do odpočinku

Tato schopnost umožňuje uživateli vykřiknout na nepřátele “Všichni vaši předkové byli málo nachmelení soudci!” Všichni nepřátelé (a možná i nějací přátelé), kteří to uslyší, okamžitě všeho nechají a budou se následujících 30 vteřin věnovat pouze křiklounovi. Dokonce je pravděpodobné, že prvních několik útoků z jiných zdrojů budou naštvaní nepřítelé ignorovat a jejich cílem zůstane nepříjemný otrapa.

K použití schopnosti není třeba cíle zasáhnout zbraní.

Oblast zbroje

1. vrstva

1. úroveň

Nátepníky

Počet použití: pasivní

Schopnost umožňuje používat nátepníky jako zbroj.

2. úroveň

Lehká zbroj

Počet použití: pasivní

Schopnost umožňuje používat lehkou zbroj.

2. vrstva

Větev zbroje

3. úroveň

Těžká zbroj

Počet použití: pasivní

Schopnost umožňuje používat těžkou zbroj.

4. úroveň

Anima zbroj

Počet použití: 1x do odpočinku

Tato schopnost propůjčuje uživateli na 10 vteřin imunitu na veškeré zásahy.

2. vrstva

Větev užití

3. úroveň

Lepší zbroj

Počet použití: pasivní

Pokud uživatel této schopnosti používá zbroj, tato vydrží 3 zásahy.

4. úroveň

Super zbroj

Počet použití: pasivní

Pokud uživatel této schopnosti používá zbroj, tato vydrží 4 zásahů.

Oblast štítu

1. vrstva

1. úroveň

Pěstní štít

Počet použití: pasivní

Tato schopnost umožňuje uživateli používat malý pěstní štít, maximální obvod 1 metr.

2. úroveň

Štít

Počet použití: pasivní

Tato schopnost umožňuje uživateli používat štít, maximální obvod 1,5 metru.

2. vrstva

Větev štítu

3. úroveň

Pevný štít

Počet použití: pasivní

Tato schopnost umožňuje uživateli odolávat průrazům. Na výkřiky “Průraz!” tedy uživatel odpovídá “Odolám!”

4. úroveň

Velký štít

Počet použití: pasivní

Tato schopnost umožňuje uživateli používat velký štít, maximální obvod 2 metry.

Větev spolupráce

3. úroveň

Záda k sobě

Počet použití: 1x do odpočinku

Tato schopnost propůjčuje dvěma uživatelům (oba musí použít schopnost Záda k sobě) po dobu, kterou bojují zády těsně u sebe a používají štíty, imunitu na “Strach!” a “Průraz!”. Na tyto schopnosti tedy uživatelé odpovídají “Odolám!” Schopnost skončí ve chvíli, kdy jeden z nich padne, nebo když se od sebe zády oddělí.

4. úroveň

Štítová hradba

Počet použití: 1x do odpočinku

Tato schopnost propůjčuje alespoň dvěma uživatelům (oba musí použít schopnost Štítová hradba) po dobu, kterou bojují bok po boku a používají štíty, imunitu na “Strach!” a “Průraz!”. Tuto imunitu mají rovněž všichni, kteří stojí za uživateli, pokud přímo nevidí na nepřítele, vyvolávajícího strach. Na tyto schopnosti tedy uživatelé i ti, kteří jsou jejich hradbou krytí, odpovídají “Odolám!” Schopnost skončí ve chvíli, kdy zbývá na nohou pouze jeden uživatel, nebo když se štítová hradba rozdělí.

Štítová hradba funguje i proti střelám, i když jednotliví uživatelé neovládají schopnost balistického štítu.

Větev proti střelám

3. úroveň

Balistický štít

Počet použití: pasivní

Uživatele této schopnosti jeho štít ochrání i před střelami nepřátel.

4. úroveň

Megaštít

Počet použití: 1x do odpočinku

Po seslání této schopnosti je uživatel imunní vůči všem útokům střelnými zbraněmi po dobu 30 vteřin nebo do svého prvního útoku.

Oblast skrývání

1. vrstva

1. úroveň

Úkryt

Počet použití: 2x do odpočinku

Tato schopnost umožňuje uživateli zůstat neviděn, pokud zůstane bez pohybu. Uživatel se musí jednou otočit okolo své osy a následně zkřížit ruce na hrudi. Zůstává neviděn po dobu 5 minut nebo do té doby, než sám úkryt opustí. Pokud na někoho uživatel zaútočí nebo je zraněn, okamžitě je schopnost přerušena. Je zcela v pořádku, pokud jej někdo viděl zmizet a pokusí se útočit na místo, kde se tak stalo.

2. úroveň

Plížení

Počet použití: 2x do odpočinku

Tato schopnost umožňuje uživateli zůstat neviděn, pokud se bude pohybovat maximálně pomalou chůzí. Uživatel se musí jednou otočit okolo své osy a následně zkřížit ruce na hrudi. Zůstává neviděn po dobu 5 minut nebo do té doby, než sám úkryt opustí.  Pokud na někoho uživatel zaútočí nebo je zraněn, okamžitě je schopnost přerušena. Je zcela v pořádku, pokud jej někdo viděl zmizet a pokusí se útočit na místo, kde se tak stalo.

2. vrstva

Větev skrytého pohybu

3. úroveň

Rychlý pohyb

Počet použití: 2x do odpočinku

Tato schopnost umožňuje uživateli zůstat neviděn, a to i když se bude rychle pohybovat. Uživatel se musí jednou otočit okolo své osy a následně zkřížit ruce na hrudi. Zůstává neviděn po dobu 5 minut nebo do té doby, než sám úkryt opustí.  Pokud na někoho uživatel zaútočí nebo je zraněn, okamžitě je schopnost přerušena. Je zcela v pořádku, pokud jej někdo viděl zmizet a pokusí se útočit na místo, kde se tak stalo.

4. úroveň

Neviděný útok

Počet použití: 1x do odpočinku

Tato schopnost umožňuje uživateli provést ze skrytu jeden útok, aniž by byl odhalen - tedy okamžitě vrací ruce křížem na hruď.

Oblast informační

1. vrstva

1. úroveň

Malá nápověda

Počet použití: 3x za den

Schopnost, která poskytne uživateli v případě hledání hesla do systému první nápovědu.

2. úroveň

Skautská zkušenost

Počet použití: 3x za den

Schopnost, která poskytne uživateli v případě luštění šifry první nápovědu.

2. vrstva

Větev počítačová

3. úroveň

Facebook hacking

Počet použití: 3x za den

Schopnost, která poskytne uživateli v případě hledání hesla do systému druhou nápovědu.

4. úroveň

Jméno matky za svobodna

Počet použití: 3x za den

Schopnost, která poskytne uživateli v případě hledání hesla do systému třetí nápovědu.

Větev dešifrovací

3. úroveň

Šifrant

Počet použití: 3x za den

Schopnost, která poskytne uživateli v případě luštění šifry druhou nápovědu.

4. úroveň

Kryptolamač

Počet použití: 3x za den

Schopnost, která poskytne uživateli v případě luštění šifry třetí nápovědu.

Oblast zpracování run

1. vrstva

1. úroveň

Základní zpracování run

Počet použití: 10 základních run za den

Uživatel umí zpracovávat runy Reió, Fé, Sol.

S naučením této schopnosti se uživatel naučí základní vzorec pro přidání 1 života, vzorec pro opravu zbroje a vzorec pro základní přizpůsobení střelných zbraní.

2. úroveň

Pokročilé zpracování run

Počet použití: +10 základních run za den

Uživatel umí zpracovat více run Reió, Fé, Sol denně.

2. vrstva

Větev Hagall

3. úroveň

Základní zpracování runy Hagall

Počet použití: 5 run Hagall za den

Uživatel umí zpracovávat runu Hagall.

4. úroveň

Pokročilé zpracování runy Hagall

Počet použití: +5 run Hagall za den

Uživatel umí zpracovat více run Hagall denně.

Větev Bjarkan

3. úroveň

Základní zpracování runy Bjarkan

Počet použití: 5 run Bjarkan za den

Uživatel umí zpracovávat runu Bjarkan.

4. úroveň

Pokročilé zpracování runy Bjarkan

Počet použití: +5 run Bjarkan za den

Uživatel umí zpracovat více run Bjarkan denně.

Větev Algiz

3. úroveň

Základní zpracování runy Algiz

Počet použití: 5 run Algiz za den

Uživatel umí zpracovávat runu Algiz.

4. úroveň

Pokročilé zpracování runy Algiz

Počet použití: +5 run Algiz za den

Uživatel umí zpracovat více run Algiz denně.

Větev Týr

3. úroveň

Základní zpracování run Týr

Počet použití: 5 run Týr za den

Uživatel umí zpracovávat runu Týr.

4. úroveň

Pokročilé zpracování runy Týr

Počet použití: +5 run Týr za den

Uživatel umí zpracovat více run Týr denně. 

Oblast runové koncentrace

1. vrstva

1. úroveň

Základní koncentrace animy

Počet použití: 5 základních run za den

Uživatel umí koncentrovat animu do run Reió, Fé, Sol.

2. úroveň

Pokročilá koncentrace animy

Počet použití: +5 základních run za den

Uživatel umí vyrobit více run Reió, Fé, Sol denně.

2. vrstva

Větev koncentrace Hagall

3. úroveň

Koncentrace runy Hagall

Počet použití: 3 runy Hagall za den

Uživatel umí koncentrovat animu do runy Hagall.

4. úroveň

Pokročilá koncentrace runy Hagall

Počet použití: +3 runy Hagall za den

Uživatel umí vyrobit více run Hagall denně.

Větev Bjarkan

3. úroveň

Koncentrace runy Bjarkan

Počet použití: 3 runy Bjarkan za den

Uživatel umí koncentrovat animu do runy Bjarkan.

4. úroveň

Pokročilá koncentrace runy Bjarkan

Počet použití: +3 runy Bjarkan za den

Uživatel umí vyrobit více run Bjarkan denně. 

Větev Algiz

3. úroveň

Koncentrace runy Algiz

Počet použití: 3 runy Algiz za den

Uživatel umí koncentrovat animu do runy Algiz.

4. úroveň

Pokročilá koncentrace runy Algiz

Počet použití: +3 runy Algiz za den

Uživatel umí vyrobit více run Algiz denně.

Větev Týr

3. úroveň

Koncentrace runy Týr

Počet použití: 3 runy Týr za den

Uživatel umí koncentrovat animu do runy Týr.

4. úroveň

Pokročilá koncentrace runy Týr

Počet použití: +3 runy Týr za den

Uživatel umí vyrobit více run Týr denně.

Oblast runové spolupráce

1. vrstva

1. úroveň

Kolega

Počet použití: pasivní

Uživatel může pri zpracování run spolupracovat se dvěma postavami. Všechny postavy musí ovládat schopnost zpracování run a mohou v týmu pracovat pouze na těch runách, které umí zpracovávat.

Při spolupráci stačí, když schopnost runové spolupráce ovládá jeden ze skupiny, ale musí vepsat do vzorce alespoň jednu runu.

Příklad: Iluminát Franta ovládá schopnosti Pokročilé zpracování run a Základní zpracování runy Hagall. Templářka Jana ovládá schopnosti Pokročilé zpracování run a Základní zpracování runy Týr. Drak Jiří ovládá pouze schopnost Pokročilé zpracování run, zato ovládá také schopnost Kolega. Tato partička potřebuje aplikovat na své zbraně vzorec, který obsahuje runy Reió, Fé, Týr a Hagall. Ani jeden z nich by tento vzorec sám nezvládl, ale protože Jiří ovládá schopnost Kolega, může na zpracování spolupracovat až se dvěma dalšími zpracovateli. Franta tedy může vepsat runu Hagall, Jana runu Týr, a Jiří třeba runy Reió a Fé. A mají hotovo.

2. úroveň

Šéf

Počet použití: pasivní

Uživatel může pri zpracování run spolupracovat se třemi postavami. Všechny postavy musí ovládat schopnost zpracování run a mohou v týmu pracovat pouze na těch runách, které umí zpracovávat.

Při spolupráci stačí, když schopnost runové spolupráce ovládá jeden ze skupiny, ale musí vepsat do vzorce alespoň jednu runu.

2. vrstva

Větev runové spolupráce

3. úroveň

Manager

Počet použití: pasivní

Uživatel může pri zpracování run spolupracovat se čtyřmi postavami. Všechny postavy musí ovládat schopnost zpracování run a mohou v týmu pracovat pouze na těch runách, které umí zpracovávat.

Při spolupráci stačí, když schopnost runové spolupráce ovládá jeden ze skupiny, ale musí vepsat do vzorce alespoň jednu runu.

4. úroveň

CEO

Počet použití: pasivní

Uživatel může pri zpracování run spolupracovat se pěti postavami. Všechny postavy musí ovládat schopnost zpracování run a mohou v týmu pracovat pouze na těch runách, které umí zpracovávat.

Při spolupráci stačí, když schopnost runové spolupráce ovládá jeden ze skupiny, ale musí vepsat do vzorce alespoň jednu runu.

 

Oblast výzkumu

1. vrstva

1. úroveň

Mladý animik

Počet použití: pasivní

Uživatel při vyhodnocování jednotlivých řádků anima mastermindu dostane informaci o počtu správně umístěných run.

2. úroveň

Anima výzkumník

Počet použití: pasivní

Uživatel při vyhodnocování jednotlivých řádků anima mastermindu dostane navíc informaci o počtu správných, avšak nesprávně umístěných run.

2. vrstva

Větev výzkumu

3. úroveň

Anima inženýr

Počet použití: pasivní

Uživatel při vyhodnocování jednotlivých řádků anima mastermindu dostane navíc informaci o počtu správně silných (základní/pokročilé), avšak jinak nesprávných run.

4. úroveň

Anima guru

Počet použití: pasivní

Uživatel začíná anima mastermind s tím, že zná jednu runu zadání, včetně jejího umístění.


Úvod

Frakce

Tvorba postavy

FAQ