Jak si vytvořit postavu

Zpět

Zde najdeš návod, jak si vytvořit svoji postavu, občana Atlantské obce. Doporučujeme ti, aby sis nejdříve vybral vypravěče a jeho příběh, napsal nám nebo kontaktoval přímo jeho, a pak na základě informací o jeho příběhu, které od něj dostaneš, si vytvořil postavu. Jinak se ti může stát, že se tvoje postava nebude hodit do příběhu, který vypravěč přichystal, a budeš ji muset dělat znovu. Nebo pokud máš konkrétní představu, co bys chtěl hrát, zeptej se vypravěče, zdali taková postava může být součástí jeho příběhu.


Vypravěč

Každý hráč si musí vybrat příběh a vypravěče. Jelikož chceme, abyste prožili osobnější příběhy a prožitek, připravili jsme dějové linky pro menší skupinky pěti až šesti hráčů. Každá taková skupinka bude mít vlastního vypravěče z řad organizátorů, který s vámi dle své nabídky a vašich preferencí předem domluví a připraví příběhy šité přímo vaší skupince na míru.

Nabídka vypravěčů je vyvěšená na stránkách a je možné se k nim hlásit jako hotové skupinky či jako jednotlivci, ze kterých skupinka teprve vznikne. A pochopitelně s některými vypravěči bude možné se dohodnout i až na začátku kempů, nicméně tam už bude výběr omezen. Ti, kdož pojedou pouze na první nebo druhý týden, nemusí se obávat - stejně jako ve společném příběhu je vždy pamatováno na nějaký pěkný způsob, jak je zapojit či odpojit, bude tomu i u příběhů skupinkových.


Sousedství

Každá postava a tedy i občan náleží do jednoho ze sousedství a to Prima, Secunda, Tercia nebo Kvarta. Sousedství jsou odlišná od vypravěčských skupinek a každá skupinka bude složená z členů různých sousedství.


Rasa

Také si nezapomeň vybrat rasu pro svou postavu. Ať už budeš člověk, elf nebo ork, určitě tvoje rasa ovlivní pohled, kterým tvoje postava hledí na svět, a v neposlední řadě i tvůj kostým. Jako elf budeš muset nosit celou dobu špičaté uši a jako ork se budeš muset barvit lehce na šedo.


Jméno

Každá postava musí mít své jméno a občané Atlantis jsou na ta svá patřičně hrdí. Bezejmenní mohou být otroci, ale občané nikdy. Vybírej ze jmen pocházejících z antiky, nejlépe římské či řecké, nebo si vymysli vlastní, které bude znít obdobně. Elfové se mohou inspirovat keltskými jmény. Orkové preferují jména jednodušší a dobře znějící.


Postava

Tvá postava v Atlantis žije již nějakou dobu a také již něco zažila. Proto je zapotřebí, aby ses zamyslel nad těmito otázkami.

Jak je tvoje postava stará? Pamatuje ještě Dobu tisíce plamenů před 20 lety nebo vyhnání tyrana před 15 lety či snad oboje? Pokud ano, jak tyto události ovlivnily tvoji postavu. Hodně Atlanťanů však zemřelo ve válce s barbary, a proto v obci žijí převážně mladí lidé, kteří si tyto události pamatují pouze z raného dětství nebo z vyprávění starších.

Demokracie je skvělý výdobytek, na který je téměř každý atlanťan hrdý, o to více pokud je občanem. Jako občan však musíš mít nějaký názor na chod obce. Do nějaké míry je určitě ovlivněný tvým sousedstvím na druhou stranu, každý občan je bytost s vlastním názorem. Myslíš, že by se obec měla držet tradic a zachovat věci tak, jak jsou, dokud se nevrátí Marius? Nebo si snad myslíš, že Marius chtěl, abyste obci vládli a upravovali zákony a chod obce tak, jak uznáte za vhodné? V případě neshody se sousedními městy dáváš raději přednost vyjednávání a hledání kompromisu nebo si zastánce názoru, že je nejdříve nutno v boji zjistit, kdo je spravedlivější, a pak vyjednávat podmínky? Co si myslíš o těch, kteří zastávají opačný nebo jiný názor než ty?

A v neposlední řadě tu jsou obecnější otázky, které by sis měl zodpovědět. Jaké ctnosti jsou důležité pro tvoji postavu a proč? Co je její hybris? Po čem tvoje postava touží? Co má a nemá ráda? Co je ochotna obětovat a čeho by se nikdy nevzdala? Je tvoje postava občanem od narození nebo občanství získala v průběhu života? Co si o ní v Atlantis nejspíše povídají? Kdo je pro ni Marius? Má tvoje postava nějaké tajemství?

Zpět